Mapa a popis tratě

Popis tratě

Trasa závodu z velké míry kopíruje delší variantu trati, pouze jsme vynechali velká stoupání. Zůstaly jen dva kopce, první mírné ale asi kilometr dlouhé stoupání ihned po startu, které vede po louce kde se přebíhá železniční trať. Následuje mírné klesání o podobné délce podél trati až k viaduktu. Kousek za ním trasa uhýbá doprava a po cca 300m se opět napojuje na dlouhou trasu a pokračuje až k nádraží ve Veřovicích. Zde poběžíte vlevo a budete směřovat podél obydlí do kopce k lesu na jehož konci zahnete doprava a navážete na asfaltovou cestu vedoucí po vrstevnici směrem na Frenštát - stále běžíte s dlouhou tratí až na horizont. Dlouhá trasa odbočuje doprava do lesa ale vy zůstáváte na asfaltu a klesáte po cestě. Na rovince je nenápadná odbočka mezi stromy kde seběhnete, napojíte se opět na dlouhou trasu a mýtinou se vydáte dolů a pak pořád po louce z kopce až do cíle, poslední kilometr kopíruje ten první jen v opačné směru.

A jste v cíli, máte za sebou 8km a 250m převýšení.

Značení tratě

Trať je značena šipkami podél trati. Většinou běžíte po růžových šipkách stejně jakou dlouhý závod ale při odbočení nebo napojení na dlouhou trasu vás provází modrá šipka. Na určitých místech vás navedou správným směrem pořadatelé.

Import GXP

Pokud máte zájem si trať importovat přes GXP do svých hodinek, klikněte na soubor níže.